Бизнес трансформация

Целта на бизнес трансформацията е да се създаде по-пъргава, гъвкава и иновативна организация, която може да реагира бързо на промените на пазара и да се възползва от новите възможности, когато възникнат.

Бизнес трансформация?

Трансформацията на бизнеса се изразява в извършването на големи промени в начина на функциониране на компанията, за да може тя да се справи с промените на пазара, да остане конкурентоспособна и да отговори на нуждите на клиентите. Това често означава пълна промяна на начина, по който компанията осъществява дейността си, като например на процесите и начина, по който хората работят заедно. Тя е продиктувана от различни причини, като например навлизането на нови технологии, хората, които пазаруват по различен начин, икономически натиск или други компании, които стават силни конкуренти.

Ние сме тук, за да помогнем!

5 вида бизнес трансформация

Търсите експертен съвет?

Обадете ни се сега или си запишете среща!

Какво e "Управление на промените"?

Управлението на промените може да се дефинира като активно прилагане, развитие и управление на инициативи за промяна в една организация. Това е стратегически подход за предприемане на организационна и бизнес трансформация на цели, процеси или технологии.

Целите на управлението на промените дават приоритет на успешното прилагане на стратегии, които улесняват и осигуряват решения за постигане на цялостна организационна промяна - това включва трансформация както на външни, така и на вътрешни процеси. Управлението на промяната е от съществено значение в света на бизнеса и гарантира, че служителите са оборудвани с инструментите, ключовите послания и ресурсите за успешно адаптиране и поддържане на гъвкавост по време на организационна трансформация.

Като такова, управлението на промените включва стратегическо планиране, промени в процесите на хората, измерване на готовността за промяна и установяване на приложимите стъпки за постигане на споменатата промяна - това в комбинация с 

други елементи, които работят заедно, за да подкрепят персонала през прехода им. Прилагането на практики за управление на промените във вашата организация може ефективно да насочи служителите към желаната дестинация.

Процесите на управление на промените осигуряват системна подкрепа за предпазване от възможен провал на инициативи за организационна промяна. Независимо дали въвеждате нов проект, система, метод, инициатива или политика, които биха могли да повлияят ежедневно на вашите бизнес операции – от съществено значение е да разполагате с добре дефинирана и ефективна процедура за управление на промените, за да осигурите последователно внедряване.

Gartner разкрива, че една средна организация е претърпяла пет големи промени в цялата фирма през последните три години – и през следващите три години почти 75% очакват да умножат своите инициативи за промяна. Статистиката обаче показва също, че 50% от инициативите за промяна се провалят, като само 34% се превръщат в „очевиден успех“. 

Ние сме тук, за да помогнем!

icon only

абонирайте се за актуални новини.

Бюлетин

Не пропускайте да се запознаете с актуалните новини, ексклузивните оферти и информация от вътрешни източници. Абонирайте се за нашия бюлетин и получавайте нашето подбрано съдържание не повече от два пъти месечно.

Просто въведете имейла си по-долу и се присъединете към нашата общност от практични абонати.

;